Szerzők

Solymosi Réka

Rékuc

Stockholm, Svédország

(szefi, Rékuc, Réka)

http://rekafoto.com

"Mindenki jöjjön Indanetre!"

Tudj meg többet!

Norvégia 2009 ősze

Friss topikok

Jelenlét

Miért kurvák a magyar csajok?

2008.06.10. 08:30 :: Rékuc

 (Rékuc gyorsan elbújik a kőzápor elől)
Szóval a cim egy szerintem nagyonis valós és egyre növekvő problémát takar. Azt ugye tudjuk, hogy Budapest immár a pornó és a féktelen legénybúcsúk fővárosává vált, és a külföldi pasasok sem a szendén mosolygó kalocsai népviseletes kislányok miatt mondják, hogy a magyar csajok szépek és kedvesek. Sajnos nagyon sok magyar lány eladó, a szó szoros értelmében: olaszországi kurvának, pesti táncoslánynak, pornósnak, playmatenek. Egyre inkább ez a hir járja a magyar lányokról. És aki még nem eladó, az szeretné annak képzelni magát - lásd a playboy termékek lányoknak, a kurvás öltözködés már általános iskolában, a koktélért szopás az eklubban. Talán ez a leghihetetlenebb: hogy sok lány önként és dalolva vállalja fel ezt a szörnyű szerepet, egy jobb és csillogóbb élet reményében.

[A post témája a divathorror bejegyzés alatt ötlött a pici agyamba, amikor felmerült az olcsó stilus (ami sajnos kimaradt a top tizből, ami a kerülendő divatirányzatokat illeti). Lenyűgöző megfigyelőképességemmel rájöttem, hogy ez a sok dolog összefügg. A magyar csajok átlagban kurvásabban öltöznek, mint a nyugati átlag. Nézzünk körül egy skandináv, vagy akár amerikai, angol utcán, moziban, plázában, klubban! Sok helyen a nők már megtanulták, hogy a szexit nem az jelenti, ha kivillan cici, punci, pofikán 3kg smink figyel, 12cm cipőkben botladozik és minden lehető és lehetetlen testrésze fuxoktól csilingel, akár a villamos. Ezek mind szép és jó dolgok, de nem igy egyszerre, hanem mondjuk egyenként adagolva.]

De miért öltöznek/viselkednek igy a magyar lányok? (tudom, tudom, nem mind hálistennek, de nagyobb hányad, mint külföldön, ez vitathatatlan). Zseniális elméletem szerint ez azzal függ össze, hogy Magyarországon, máshol páratlan módon, beférkőzött a mindennapi életbe a szexipar. Pornósok, sztriptiztáncosok, prostituáltak ülnek a reggeli és esti magazimnűsorokban, nyilatkoznak újságokban, magazinokban. Már meg sem botránkozunk, ha a reggeli kávé mellé gangbang pozitúrák kivesézését tálalják nekünk, és a pletykalapokban főcim egy-egy pornós magánéletének legújabb mozzanata. Több országban éltem és még többen megfordultam már, de a szexipar ilyen mértékű idealizálását, idolizálását eddig csak Magyarországon tapasztaltam. Ezek a példaképek, ikonok a fejletlen személyiségű, formázható fiatal lányok számára. És senki nem veszi észre, hogy a pornósztárok idealizált csillogásának bámulása közben egy nemzedék vész el, aki nem értékeli a tudást, a munkát, az igazi értékeket, mert bebeszélik neki, hogy a test eladásából, csupán a kinézetből remekül meg lehet élni.

És akkor a kislány beszerzi a jó kurvás rucikákat meg a tündibündi kiegészitőket és várja, hogy a kopaszmercis csávó jól felkarolja.

Hát fel, bizony. Gyömrő határában a négyes útról lekanyarodva szokott álldogálni néhány kurva. Egyikük olyan szép, hogy megáll az ész (és sok sok autó). Hosszú combok, szép bőr, formás alak, nagyon hosszú, dús fekete haj, szép arc. Az ember azt gondolná, lehetne akár fotómodell is. De nem az. Az út szélén elégiti ki a legmocskosabb, legalja kuncsaftokat. Hát ennyire lehet megélni a test eladásából, csak a kislányoknak ezt már senki nem meséli el. A tévé, a klubtulaj biztosan nem fogja, mert nem ez a dolga, ezért őket hibáztatni nem lehet. De a kedves szülőkben sincs annyi, hogy kivegyék a távirányitót a lányuk kezéből, kivágják a kurvás ruhákat a szekrényéből (vagy hogy lehet, hogy egyáltalán megvételre kerülnek ezek a ruhák?) és megmagyarázzák, hogy ez nem igazán járható és végképp nem járandó út. Amig még nem véglegesen késő.

(ugye azt is tudni, hogy Magyarországon a legolcsóbb a kurvázás, tehát már nem csak a szexipar országa vagyunk, hanem a lányaink is a legolcsóbbak Európában.)

225 komment

Címkék: kurva borzalom bulvár előre kurvák gengszterek országimázs divat szexipar index címlap

A bejegyzés trackback címe:

http://fika.blog.hu/api/trackback/id/tr85512297

Kommentek:

Kangörény_ 2008.06.10. 13:15:20

Az eklubban tényleg koktélért szopnak??? Bakker, megyek!

Blablah 2008.06.10. 13:17:00

Oxfordban sokkal cifrábban is öltözködnek lányok. Söt fiuk is. Vicces a kontraszt a mulszim nök, és a kövér hájatkicsurgato angolok között:). Szoval szerintem mielött ilyne okosan általánositasz, nézz jobban körül;)

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 13:19:00

hammer 2008.06.10. 12:52:55

"a magyar lányok "külföldi pasi mániások".
Ebben szerepe van valóban a nyugati férfiak jobb anyagi körülményeinek is, de a magyar férfiak prosztóságának, neveletlenségének is."

A 2 a legtöbbször (nem mindig) ugyanaz. X magatartás + kevés pénz = durvaság, prosztóság, miközben X magatartás + sok pénz = machoság, magabiztosság. Másrészt ha Y magatartás + kevés pénz = gyávaság, puhapöcs, Y magatartás + sok pénz = kedvesség, decuki. Ez mindenhol így van, nem magyar jelenség, és nincs is mit nagyon kritizálni ezen.

"A mi leányaink (nekem akkör is a legszebbek, de ez persze ízlés dolga) közül sokan meg ribancosan öltöznek"

Ez is relatív: orosz, román lányokhoz viszonyítva más a helyzet, nemcsak a skála másik végéhez (angolok, északiak) lehet hasonlítani.

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.06.10. 13:29:35

DrSzoszi megint megmondta a tutit (o is). Mindent azonnal, mostrogton, munka nelkul. Mert a munka budos es szegyellnivalo. Ez kurvanagy gaz nem csak a csajok, de kb az egesz agyatlag szempontjabol. Idevehetjuk a tipikus magyar rongyrazo stilust, a takaronal tovabbb nyujtozkodast (mar bocs, de miert kepzeli egy tanulatlan, muveletlen, munkakerulo senkihazi fiu vagy lany, hogy az o meltosagos picsajanak bmw-ben vagy merdzsoban a helye? Mert azt latta a MTV-n? Grat)

Izol43 2008.06.10. 13:34:48

Annyira azért nem rossz a helyzet Magyarországon. Én Angliában élek, és itt sokkal „kurvásabbak” a lányok. Nem a bevándorlókra gondolok, hanem a tizen- huszonéves brit hölgyekre, akik hétvégenként részegre isszák magukat, és szinte semmiben támolyognak a köztereken.

Ilyen szempontból Budapest sokkal kulturáltabb. Az más dolog, hogy olcsóbbak a magyar night klubok, ezért sok szexturista érkezik hazánkba.

Anglia az Amy Winehouse-ok és Lily Allen-ek országa, akiknek szinte csak az újabb botrányairól lehet hallani. De az is mindennapos hír, hogy Harry herceg újra asztal alá itta magát, és a helyi bulvárlap közöl róla képeket, ahogy négykézláb mászik bedrogozva.
Ez az angol fiatalok élete.

Szóval még ráér temetni Magyarországot. Rékuc, Svédországban mi a helyzet ez ügyben?

szobatars 2008.06.10. 13:36:11

hunkor 2008.06.10. 12:43:48
1990 elött ez ennyre nem volt jellemző.

1980-ban..(rég volt) egyik évfolyam társam egy akkori elit hotelben dolgozott nyári munkán...

Volt olyan angol, aki egyetlen nő miatt töltött 2 hetet Budapesten....és nem dominóztak...

Ha tisztességes bérek lennének, nagyságrendekkel kisebb léptékű lenne a prostitúció...

Ja igen, én semmivel nem tartom különbnek a prostiknál azt a nőt, aki pl. havi 5000 Ft bruttó béremelésért hónapok óta a főnök szeretője; a kis pénztáros lányt, aki még ennyit se kap a főnöktől "cserébe"... és még hosszan sorolhatnám, ahogy bizonyára Ti is tudtok hasonló példákat...

Mindezen dolgoknak végső soron egy közös eredőjük van: az anyagi kiszolgáltatottság...

Nem Penny hajója 2008.06.10. 13:36:54

Érdemes lenne folytatásként arról is írni egy postot, hogy ezeknek a lányoknak milyen pasik jönnek be... Ezt mondjuk jól összefoglalta a Belga, a "Szerelmes vagyok" című számában.

hammer 2008.06.10. 13:38:29

dzsucseharcos · songun.blog.hu 2008.06.10. 13:19:00

Szinte teljesen egyetértünk. Amúgy ez is el fog múlni, akár a többi divathülyeség. Érdekes, de a középiskolás és egyetemista lányok között végzett reprezentatív felmérések alapján azért a jányok nagyobb része nem szopósgizi, hanem anya és feleség akar lenni, rendes, dolgos férjjel, két gyerkőccel, kerttel, kutyával. És még egy adalék "külföldi pasi" témához. Egyre több lány panaszkodik nekem, hogy a mai huszonéves srácok között nem talál olyat akit férfinak tud tekinteni. Az éjszakai helyek metroszexuális, agyonfodrászolt, szolizós-gyantáztatós piperkőc felhozatalát tekintve nem is nagyon csodálkozom. Érdekes, de a nyugati srácok sokkal felszabadultabban és természetesebben tudnak viselkedni egy szál strandpapucsban meg pampalini nadrágban. És a nőknek a magabiztosság kisugárzása legalább olyan vonzó mint a márkás napszemcsi.

Szalahaddin 2008.06.10. 13:44:03

hammer:
Ha te egy szopósgizi lennél és az egyetemen megkérdezik tőled hogy szopósgizi vagy-e, akkor te megmondanád őszintén?
Sztem egy sablont vázolnál fel kutyával, gyerekkel, hűséges férjjel...

'a mai huszonéves srácok között nem talál olyat akit férfinak tud tekinteni.'
Erről volt szó egész eddig - túl kevés a pénzes, bmw-s srác, sok a gázos, stílus nélküli, csóró lúzer.
Kár hogy a pénzed egyből felruház korábban sosem említett pozitív tuljadonságokkal, még ha hirtelen eltűnik, már messze nem leszel olyan férfias mint korábban...
Szerintem ez tényleg nagyon érdekes.

Izol43 2008.06.10. 13:47:28

Ok, látom azt írtad:
A magyar csajok átlagban kurvásabban öltöznek, mint a nyugati átlag. Nézzünk körül egy skandináv, vagy akár amerikai, angol utcán, moziban, plázában, klubban!

Én csak az angolokat ismerem, és talán az utcán, plázában nem olyan gáz a helyzet. De menjetek el egy szombat este egy angol egyetemváros főterére, amikor szép az idő! Tele van részegekkel, akik különböző jelmezekben vonulnak, őrjöngenék, fürödnek a szökőkútban, a kapualjba hugyoznak. És igen, a hölgyeken nagyon kevés ruha van.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 13:51:11

hammer 2008.06.10. 13:38:29

A külföldi magabiztossága érdekes dolog. A nők itt gyakran abban tévednek, hogy azt hiszik, a külföldi férfi tulajdonságai a külföldit mint embert és nem mint külföldit illetik meg. Ugyanis ha valaki külföldön van, akkor a következőkben lehet biztos: (1) mivel külföldi, inkább elnézik neki a kisebb faux pas-kat, (2) mivel külföldi, tehát volt pénze elutazni messzi országba, egyből gazdagabbnak tűnik, nem kell kínosan körülményeskedni, hogy látszik-e rajta a gazdagsága. Ha valaki itteni, akkor csak mercédeszkulccsal tudja első ránézésre demonstrálni a gazdagságát, rá is sütik az "igényesebb" lányok, hogy kurvákra hajt, meg rázza a rongyot. Ha strandpapucsban megszólal valaki angolul, akkor egyszerre gazdag és szerény, mert gazdag (ugye angol), de nem rázza a rongyot, nem halászik kurvákra (ugye strandpapucs). Nem a ffiak nemzetiségén dől el ez, hanem azon, hogy földrajzilag éppen ki a külföldi. Én külföldön azt tapasztaltam, hogy külföldiként sokkal nagyobb érdeklődést keltek, mint belföldön. Szerintem aki volt már külföldi, az tudja, hogy minden országban külföldipasi-mániások a nők. A külföldi harmadik előnye: (3) lehet vele nyugodtan kalandozni, mert kisebb az esélye, hogy 2 év múlva kiderül, ismeri X-et, aki ismeri Y-t, akit ismerünk.

Talán nem véletlen, hogy egyes belföldiek angol(nak hitt) karattyolással próbálják külföldinek tettetni magukat. Ez még a metroszexualitásnál is viccesebb.

"középiskolás és egyetemista lányok között végzett reprezentatív felmérések alapján azért a jányok nagyobb része nem szopósgizi"

Bizony, egyáltalán nem igaz, hogy minden lány kurva, maximum 20-30% lehet, és abszolút hivatásszerű csak 5-10% nagyságrendű.

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.06.10. 13:56:57

dzsucseharcos

Tegyük még hozzá, hogy (1) ruházatilag is jobban áll egy külföldi mert nem az itteni kereskedők által behozott, leakciózott, gagyi szarban van felöltözve (2) ott tényleg lazábbak az emberek, akár mezítláb is nyomulhatsz az utcán itt viszont a kis csutfaszok még az éjjelnappaliba is fehérgatya-fehércipő-fehérfelső kombóban járnak

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 13:57:42

Szalahaddin 2008.06.10. 13:44:03

"Kár hogy a pénzed egyből felruház korábban sosem említett pozitív tuljadonságokkal, még ha hirtelen eltűnik, már messze nem leszel olyan férfias mint korábban...
Szerintem ez tényleg nagyon érdekes."

Ez alap evolúciós biológia. Az utódok biztonságos neveléséhez szükséges anyagi eszközöket felhalmozó hím a vonzó, minden más mellébeszélés.

A nők egyébként úgy vonzódnak a pénzhez, hogy minden másnak érzik a vonzalmukat, csak annak nem, ami. Aki gazdag, az hol eredetinek, hol magabiztosnak, hol izgalmasnak, hol gyengédnek fog tűnni. Aki szegény és eredeti, annak a neve különc, nerd. Aki magabiztos és szegény, annak a neve agresszív, paraszt. Aki izgalmas és szegény, annak a neve kiszámíthatatlan és megbízhatatlan. Aki gyengéd és szegény, annak a neve puhapöcs.

Férfiaknál hasonlóan primitív mechanizmusok működnek, csak ott minden a fizikai vonzóságra megy ki. A szép nő önzetlen, okos, kreatív, szellemes stb. a férfi számára. Egy okos, kreatív, szellemes stb. nő, ha csúnya, idegesítő kékharisnya a férfi szerint. Ez van.

Ez nem erkölcsi kérdés. Igaz azonban az is, hogy az ember nem pusztán két lábon járó tollatlan állat, hanem kultúrát termelő és fogyasztó lény is. Szóval csak azt fogja 100%-ig a biológia irányítani, akinek egészen üres a feje.

Szalahaddin 2008.06.10. 14:05:45

dzucseharcos
Értem én amit mondasz, de valahogy rám mégsem igaz hogy felruházom egyéb tulajdonságokkal a szép lányokat. A buta/sötét nőket akkor is annak nevezem ha szépek(az más kérdés hogy akkor is szívesebben viszem őket szobára mint egy rendes,kedves de'előnytelen' nőt).
Mivel amit írtál igaz, nem lehet belekötni, ezért én foglamazom át a problémámat:
Nem tetszik a nők alapvető álszentsége. Az hogy megmondja milyen pasit szeretne, de persze végülis a gazdag parasztot választja. A gazdag paraszt meg ugyebár gazdag paraszt módjára viselkedik vele-> a lány sír és minden férfit átkoz.
Azt mondom hogy akkor ha egy nőnek ez(pénz) a fontos, akkor ezt vállalja fel a nyílt színen és ne hülyítse se magát, sem pedig a másik nemet.

Ez korrekt?

hivatásos lúzer 2008.06.10. 14:07:47

Na, ez "A modern nő" c. szösszenet is csak arra volt jó, hogy jól fölhúzzam magam.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.10. 14:13:58

Sziasztok, szia Rékuc

nem rártam át magam a kommenteken, de egyetértek Veled részben és erre megerősítés, hogy egy "sztár" attól érdekes, ha valami fincsi történik a magánéletében, felvarratta, berakatta, leszivatta stb.Ha kiegyensúlyozott párkapcsolatban él, és gyereketnevel x ideje semkit nem érdekel...

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 14:15:39

Szalahaddin 2008.06.10. 14:05:45

"Értem én amit mondasz, de valahogy rám mégsem igaz hogy felruházom egyéb tulajdonságokkal a szép lányokat."

Ha ez így van, akkor nyilván túl kulturált vagy, vagy túl érett ehhez. De pl. én érgen ugyanezt gondoltam magamról, aztán utólag beláttam, hogy pár esetben félrevezettek az ösztönök. Egészen intellektuális, bonyolult formákat is tudnak ölteni ezek az illúziók.

"Nem tetszik a nők alapvető álszentsége. Az hogy megmondja milyen pasit szeretne, de persze végülis a gazdag parasztot választja."

Sajnos ezt el kell fogadni. A nők jellemzője az, hogy olyanok, mintha egy kábel az agyukban el lenne vágva. Az elméleteik arról, hogy MIÉRT teszik azt, amit tesznek, köszönő viszonyban sincsenek azzal, hogy valójában miért teszik. Úgy beszélnek magukról, mintha egy általuk tök rosszul ismert vagy kitalált idegenről beszélnének. (Ezért aranyszabály ugye sok esetben, hogy teljesen mindegy, mit mond a nő, az fontos, hogy mit tesz. Persze egy műveltebb, érettebb nőre ez nem igaz.) Ezt azért fontos megemlíteni, mert az elterjedt sztereotípia szerint a nők érzelmi intelligenciája, empátiája stb. az egeket ostromolja, és ebben rendszerint van is valami, de önmagukat nem nagyon értik. A férfiaknak is vannak deficitjeik, de szvsz ebben jobbak.

"Azt mondom hogy akkor ha egy nőnek ez(pénz) a fontos, akkor ezt vállalja fel a nyílt színen és ne hülyítse se magát, sem pedig a másik nemet."

Ezzel maximálisan egyetértek. Álszent a hűhó a kurvák körül, a mindenféle átmeneti formák sokkal szánalmasabbak, mint a leplezetlen kurválkodás.

hammer 2008.06.10. 14:17:12

Igen, amikor én külföldön külföldi voltam, már magától a ténytől érdekessé váltam a nők szemében.
Az viszont azért tény, hogy sokat számít a fellépés.

Szalahaddin félreértett. Épp azt írtam, hogy egy külföldi férfinak nem kell feltétlenül bmw-kulcsot pörgetni, ő anélkül is "izgi", míg a magyar menőzők merci-kulccsal meg szétzselézett hajjal is csak kis stílustalan k*csögök. Mondják ezt nekem bizonyos lányok.
Minden igaz amit dzsucseharcos írt, de azért az is általános jelenség, hogy a nyugati emberek (férfiak, nők egyaránt)kiegyensúlyozottabbak, higgadtabbak, magabiztosabbak. Az ilyen kisugárzás megnyugtatja a fészekrakó ösztönnel vadászó nőstényeket is, ezért favorizálják őket.
Erről amúgy elsősorban nem is a magyar férfiak tehetnek, hanem a kor amiben idehaza élnek, a nagy magyar valóság. (Ez persze a bunkóság alól nem mentesít.)

A lányok nagy része biztonságra és nyugodt családi életre vágyik. A ribik és az orda nagy qrvák is. Csak abban a közegben amiben ők mozognak ilyenhez nem találnak partnert. A qrvinyákot mindenki meg akar kapni, de kevesen akarják feleségül venni. Aztán néhány évi keresgélés és csalódások után megmagyarázzák maguknak, hogy ők tulképp ezt akarták, élvezik és nem is akartak családot, állandóságot. Ez önbecsapás aminek a vége pia, drog, lecsúszás. Kevés kivétellel.

Szalahaddin 2008.06.10. 14:23:13

dzsucseharcos

Valahogy én mégis hiszek, merek hinni a nőkben.
Úgy látom hogy mindössze arról van szó hogy nekik is meg kell érni és akkor igazi Nő, feleség és anya lehet bárkiből.
Talán az első 30év arról kell hogy szóljon az ember életében hogy kipróbálgassa a határait, kurválkodjon, szívjon és szivasson, sírjon és alázzon, majd egyszercsak be fog jönni a pálfordulás a damaszkuszi úton és az első szerencsés szembejövő már egy egészen más jellegű embert fog megismerni.

Szerintem ezért kéne csínján bánni a tipizálással. Talán csak mosolyogni kéne azon amit látunk és arra kellene közben gondolni hogy ez úgyis csak ideiglenes.

Kerek Perec 2008.06.10. 14:25:46

Mindig elgondolkozok, amikor látok tizen-huszon éves csajokat (kötelezően párban) cabrio-t vezetve hogy milyen jól szophatnak. És ez nem sztereotípia.
(na most hagyjuk a szöveget hogy biztos az apjuktól kapták...)

Egyszer volt hogy motorral melléjük gurultam, gondoltam biccentek neki, kiváncsi voltam mit reagálnak (a normális nők visszamosolyognak...) de le se szartak. Valszeg ha a kikötőben egy jacht-ról tettem volna ugyanezt, már kapaszkodtak is volna fel a lépcsőn...

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 14:30:06


"a nyugati emberek (férfiak, nők egyaránt)kiegyensúlyozottabbak, higgadtabbak, magabiztosabbak."

Nem vagyok híve a sztereotípiáknak, de annyian mondják ezt és egyéni tapasztalatom is, hogy elhiszem. Viszont figyelmeztetnék arra, hogy ez inkább az északiakra vonatkozik. A nők odavannak az olaszokért, törökökért stb., nem épp a higgadtságuk, kiegyensúlyozottságuk miatt. Van egy olyan elmélet persze, hogy a magyar férfiak a legrosszabbak, mert hiányzik belőlük az is, ami az északiakban jó, meg az is, ami a déliekben jó. Ez azonban csak nézőpont kérdése, mert a fordítottját ugyanúgy lehet állítani (pl. északiak mesélik, hogy ők kb. úgy tekintenek a magyarokra, mint mi az olaszokra, de ők az olaszokat már cigányoknak tartják és közel sem bálványozzák úgy, mint ahogy a magyarok teszik, mert nekik Olaszo. már túl dél). Azzal együtt elhiszem, hogy a mai Mo.-n a bunkóságnak kivételes kultúrája van néhol.

"A lányok nagy része biztonságra és nyugodt családi életre vágyik."

Ez az alap ösztön, de a kulturális környezettől függ, hogy hogyan fordul le cselekvéssé. A kevésbé tudatos, de vonzó nő standard életútja a "bulizás", "élés" 10-15 évig, majd a férjkeresés. Ezt tisztán a biológia diktálja. Mások már előbb letelepednek, tartós kapcsolatokra törekszenek 20 éves koruk körül. Látatlanban egyik életstílust sem helyezném a másik fölé, mert a kalandozás, bulizás is értékes élménytömeg, és a biztonságra és egyformaságra vágyó nő könnyen lehet unalmas nyárspolgár.

hammer 2008.06.10. 14:34:05

Valami azért elromlott a világban.
Nekem hat nagynéném volt, plusz nővérem, édesanyám.
A nagynénéim közül többnek az élete nem volt könnyű. Férjüket hadifogságba vitték, esetleg internálták, volt akinek a férjétől mindenét elvette az állam. A nagynénéim mégsem tartották a nagybácsijaimat "stílustalan csóró lúzernek". Hűségesen vártak rájuk, nem a p*nájuk viszketésével voltak elfoglalva, hanem egymásba kapaszkodva lettek úrrá a nehézségeken, nevelték és iskoláztatták a gyermekeiket. Még az sem zavarta őket, hogy nem gazdagok. Szerették egymást és boldogok voltak, hogy együtt túlélték a drámákat és a gyerekeik boldogulnak.
A másikat nem eltartó nyerőgépnek látták, hanem igyekvő, szeretett társnak.
Persze akkor is voltak ribancok meg kurvák, de nem példaképek voltak, hanem páriák, akiket néha sztárolt akkor is az "éjszaka" de nappal csak azok voltak amik. Romlott kokottok, bármilyen szép bundájuk van, és a mértékadó, vezető társadalmi réteg nem fogadta be őket, nem állította példaképnek. Biztosan van példa az ellenkezőjére is, de ez volt az általános.
Én bízok abban, hogy ez a feje tetejére állt idiotizmus is elmúlik szépen lassa, ahogy a hippi korszak meg a többi.

hivatásos lúzer 2008.06.10. 14:34:26

"Tény, hogy a magyar lányok "külföldi pasi mániások".
Ebben szerepe van valóban a nyugati férfiak jobb anyagi körülményeinek is, de a magyar férfiak prosztóságának, neveletlenségének is."
Inkább az utóbbinak, de most ne kezdjünk arról vitát, hogy tyúk vagy tojás (mert erre az a zsigeri válasz szokott jönni, hogy háperszehogy prosztók, mert ezek a kurvák mást se érdemelnek).
Külföldön jártamban mindenféle nemeztiségű férfival összeakadtam. Felszabadultan zajlottak ezek az ismerkedések, ugyanis nem éreztem azt, hogy bármit is elvárnának tőlem. Vagyis, nem szorongatott az az itthoni félelem, hogy "ehh, ha most hagyom, hogy vegyen nekem valamit, elvárja, hogy cserébe leszopjam", s amely miatt már régóta nem fogadok el többet egy kólánál.
A francia/német/olasz/angol/etc. férfiú jött, én kedvesen megmondtam neki, hogy per pill nem ismerkedem, s erre nem egy bajusz alatt elmormogott mocskoskurva volt a válasz, hanem az, hogy "ó, de azért még beszélgethetünk egy jót egy káté mellett", s lőn.
Az anyagi biztonság adta lazaság? Talán.
(A felszisszenőknek mondom, hogy igen, természetesen a magyar férfiak között is akad sok kedves, udvarias férfi, aki nem koktélért veszi a szopást.)

"azért a jányok nagyobb része nem szopósgizi, hanem anya és feleség akar lenni, rendes, dolgos férjjel, két gyerkőccel, kerttel, kutyával"
Elég sztereotip kép a boldog családról, de az állítással egyet kell értenem. Mindig hallom, hogy a magyar nők nem akarnak szülni - nos, én a hozzám hasonló korú ismerőseim közül nem tudok olyat mondani, aki ne akarna gyereket. Az efféle kijelentések előtt nem árt fontolóba venni azt sem, hogy a korábbiakhoz képest későbbre tolódott az első gyermek vállalásának jellemző itőpontja. Mielőtt nagy idejezésbe kezdenénk, hogy úristen, itt ez a sok huszonpáréves, és NEM SZÜL!, tekintsünk egy kicsit távolabbra, s azt fogjuk látni, hogy a huszonpárévesek tényleg nem, de a 28-31 évesek már igen, igenis szülnek. Persze ez a jelenség fölvet néhány kérdést, például azt, hogy vajon mi következik abból, ha egy harminc körüli nő - ez csúnya lesz - még nem "biztosította be" magát; mert harmincévesen egyedül maradni még ma is rosszabb, mint ugyanez huszonpárévesen.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 14:35:34

Szalahaddin 2008.06.10. 14:23:13

"Talán az első 30év arról kell hogy szóljon az ember életében hogy kipróbálgassa a határait, kurválkodjon, szívjon és szivasson, sírjon és alázzon"

Értelemmel, kultúrával ezt a fázist 16 és 20 éves kor között le lehet és le is szokták rendezni. Sőt, ismeretségi köröm csekély mintája alapján még azt a hipotézist is megkockáztatnám, hogy azt nem fogják később infantilis kísértések érni, aki kiélte az ösztöneit ifjúkorában. Ezért nem vagyok híve annak a merev felfogásnak, amelyik leerkölcstelenezi a könnyűvérűbb fiatal lányokat.

"Valahogy én mégis hiszek, merek hinni a nőkben."

Én is hiszek bennük. Konkrétan meg is említettem, hogy döntő többségük rendes. De az, hogy általában jó véleménnyel vagyok róluk, nem jelenti, hogy idealizálom őket.

"Talán csak mosolyogni kéne azon amit látunk és arra kellene közben gondolni hogy ez úgyis csak ideiglenes."

Ebben sincs vita köztünk.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.06.10. 14:39:04

Rékuc:"Zseniális elméletem szerint ez azzal függ össze, hogy Magyarországon, máshol páratlan módon, beférkőzött a mindennapi életbe a szexipar."

Az, hogy ennyire beférkőzött a mindennapi életbe a szexipar az csak következmény nem ok. A legnagyobb baj inkább, hogy nincs is más helyette. Szinvonalas médiaterméket előállítani sokkal nehezebb, mint megmutatni 2 csöcsöt, a kultúrát, hagyományokat ápolni, erkölcsöt tanítani, és betartani meg unalmas, és különben is náci dolog.

Amúgy teljesenen igazad van. :(

mellesleg ehhez egy kicsit komolyabb írás:
pilu.blog.hu/2007/12/25/semmit_nem_lehet_meguszni

hivatásos lúzer 2008.06.10. 14:39:17

hammer
Azt se felejtsük el, mennyi boldogtalan házasság is akadt akkor, s ez a boldogtalanság mélyebb volt, mint a mai, hiszen nem volt illendő válni.
Továbbá a nőtársadalom önkényes (önző) felosztása "feleségnekvaló úrikisasszonyokra" és "a pajzán igények kielégítésére használható lecsúszott nőkre" is rengeteg bánatot okozott a világnak, s főleg a nőknek; a feleségnekvalónak azért, mert a titkos vágyakat nem vele élték meg, vagy éppenséggel belőle ölték ki ezeket, a kurvánakvalónak pedig azért, mert bármennyire is szeretett volna más életet, nem volt rá lehetősége.

hivatásos lúzer 2008.06.10. 14:45:31

Szalahaddin
Egyetértek; érdekes, hogy a "kiélős" korszak fontossága annyire evidens férfiaknál, a nőktől pedig azt várja a társadalom, hogy már 15 évesen focicsapatnyi porontyról ábrándozzanak.
Ehhez még társul az a szereotípia is, miszerint az a nő, akinek volt előtted n db partnere, a jövőben is szétteszi a lábát bárkinek, ezért nem szabad vele családot alapítani. Holott egyrészt eddig se "bárkinek", másrészt az ismerkedés, a hosszabb-rövidebb kapcsolatok (és igen, ezeknek többnyire része a szex) során elszenvedett kisebb pofonok segítenek elkerülni a nagyokat.

DrSzöszi 2008.06.10. 14:46:32

"Mindig elgondolkozok, amikor látok tizen-huszon éves csajokat (kötelezően párban) cabrio-t vezetve hogy milyen jól szophatnak. És ez nem sztereotípia."

Anyád.
Már bocs.

Csak elmesélem, hogy egy hozzád hasonló, nem sztereotípiákban gondolkozó fószer porrátörte a kocsimat, majd kiszállt, és elkezdett velem üvöltözni, hogy vajon hány f@szt kellett kiszopnom ezért...

És akkor nyilván a nők a hibásak kizárólag abban, hogy milyenek, a fériaknak közük nincs ehhez. Meg nem is sztereotípia.

Hát komolyan nem tudok mit mondani...

(Egyébként nem cabrio, de jó cucc, és nem, nem apucitól kaptam, hanem dolgoztam érte, és nem nem az alfelemmel... Igaz, már 30 épp elmúltam, amikor az eset történt.)

hivatásos lúzer 2008.06.10. 14:47:52

"Az elméleteik arról, hogy MIÉRT teszik azt, amit tesznek, köszönő viszonyban sincsenek azzal, hogy valójában miért teszik."
Ennek részben a zsigeri vágyak és az elvárások közti konfliktus és az ebből eredő meghasonulás az oka.

Timil 2008.06.10. 14:47:59

dubb: sejthettem volna,hogy nő vagy, mert különben a hímsoviniszta szót nem írod le. :)
(egy kis off: amúgy a feminizmus sem egy szitokszó, szerintem felvállalható, mert az én értelmezésemben nem jelent mást, mint hogy az, amit a nők tesznek le az asztalra az élet bármely terén, az ugyanolyan értékű mint amit a férfiak, de ez már messzire vezetne innen)

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 14:51:57

hammer 2008.06.10. 14:34:05

Társadalomtörténeti művekből és korabeli könyvekből, cikkekből lehet tudni, hogy fantasztikus méreteket öltött a prostitúció 30 vagy 100 évvel ezelőtt. És a szexuális erkölcsök messze nem voltak olyan megkötöttek, mint sokan gondolják. Közben a nők nagyságrendileg kb. kétharmada ugyanúgy többé-kevésbé hűséges és megbízható volt, mint ma. Nem valószínű, hogy az ember alaptermészete néhány röpke évtized alatt sokat változik. (Mellesleg, teszem hozzá illúziórombolásként a háború utáni nők magatartásáról: a háború után nagy férfihiány volt, a túlélők pedig annál kívánatosabbak (mert végigharcoltak egy háborút, ami a par excellence férfi hőstett) bolond lett volna az a nő, aki eljátssza a férje bizalmát. Ezzel a visszatartó erővel is számolni kell, nem kell azt gondolni, hogy a régen élt emberek 'erkölcsösebbek' lettek volna).

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 14:55:46

fortisszimafingusz 2008.06.10. 14:47:52

Természetesen. És az is az oka, hogy az agyunk alapvetően arra fejlődött ki, hogy gyakorlati problémákat oldjunk meg vele, nem pedig arra, hogy önmagunkat vizsgálgassuk (az utóbbira csak a legutóbbi évszázadokban ér rá az ember).

hammer 2008.06.10. 14:56:35

fortisszimafingusz 2008.06.10. 14:39:17

Általánosságban és statisztikailag valszeg igaz amit írtál. Nem volt az sem őszinte korszak és pláne nem voltak egyenlő lehetőségei az embereknek. Sem a nőknek, de a férfiaknak sem.
De mégis. A haszonelvűség és az ösztönök kiélése nem számított társadalmilag elismert életcélnak és nem azt mantrázták az embereknek, hogy éld ki magad, te vagy a világ közepe, csak magaddal törődj, legyél sikeres bármi áron. Az iskolai tanmesék nemes szívű, jóságos, adakozó, hűséges hercegkisasszonyokról meg lovagias, bátor, nagyvonalú, okos hercegekről szóltak, nem őnző kis törtetőkről, meg szakadt qrvákról, akiket ma a tv-ben. Általánosítok? Biztos. Lehet, hogy prűd korszak volt? Álszent? Lehet. Annál ami most van még akkor is normálisabb és "morálisabb" volt.

nikkelpuding 2008.06.10. 14:59:31

Ajánlatom:

szaxi 3000
full menet 15000
full extra 25000
plutonium 120 milla/kg

d0nv1ru5 · http://dlc.freeblog.hu 2008.06.10. 15:01:26

Azért, mert egyes korlátolt gondolkodású, magát erkölcsileg felsőbbrendűnek érző nő annak tartja őket.
Sajnos a bejegyzés szerzője egy kalap alá vesz és lekurváz mindenkit, aki képes felvállalni önmagát és többet merészel megmutatni magából, mint az "általánosan elfogadott". Amihez tegyük hozzá, hogy soha nem foglalták törvénybe, és csak bizonyos felfogású emberek fejében létezik.
Elvégre hol van az előírva, hogy tilos a testi adottságok látványára építő eszközökkel érvényesülni az életben?
Hol van az előírva, hogy csak és kizárólag az iskolában szerzett tudás az érték, a szexuális tudás pedig nem az?
Hol van az előírva, hogy csak és kizárólag a színi iskolákban oktatott színészet az érték, a szexuális aktus eljátszása pedig nem az?
Hol van az előírva, hogy csak és kizárólag mindenféle nemi jelleget nélkülöző testi munka az érték, különben nem az?
Rá kellene már döbbenni, hogy a szexualitás jelenléte a hétköznapokban egyáltalán nem egyenlő a kurvasággal!

Egyáltalán mitől lesz kurva valaki? Attól, hogy ellenszolgáltatást vár, kér és/vagy kap bizonyos szexuális teljesítésekért?
Mert akkor ennyi erővel minden nő kurva, hiszen minden nő feltételekhez köti a szexuális kitárulkozását. Van akinek elég egy koktél, és van akinek vacsora, mozi meg virág kell. Ha az előbbiek eladók, akkor az utóbbiak meg lízingelhetők.

Valami különös okból kifolyólag a többi lányt lekurvázó gondolkodásmód csak a lányokra jellemző, de vajon ugyanezek a lányok ugyanezen szempontok alapján a férfiak felett miért nem ítélkeznek?

Tévedés azt hinni, hogy a szexualitás előtérbe kerülése és eladhatóságának kiaknázása csakis Magyarországra jellemző! Ez mindenhol így van, ahol van rá igény. És nem értem, hogy aki nem érintett a témában, annak miért is fáj ez?!

hammer 2008.06.10. 15:02:19

dzsucseharcos · songun.blog.hu 2008.06.10. 14:51:57

Azért más volt akkor a "fantasztikus méret" mint manapság:-)
Az emberi természet akkor is olyan volt mint ma. Állítom, hjogy az nem sokat változott az elmúlt 15.000 évben. De...
Hivatalosan nem vált propagálhatóvá az "erkölcstelenség" még akkor sem ha esetleg lazultak bizonyos korszakokban az erkölcsök. Másrészt társadalmi szinten sem váltak elfogadottá és elfogadhatóvá a prostituáltak, a bűnözők, akkor sem ha elszaporodtak. Nem lehetett volna a rádióban prostituáltakkal szórakoztató műsort vezettetni, a filmhíradóban tömegszexet magyarázni.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 15:04:33

hammer 2008.06.10. 14:56:35

"Az iskolai tanmesék nemes szívű, jóságos, adakozó, hűséges hercegkisasszonyokról meg lovagias, bátor, nagyvonalú, okos hercegekről szóltak"

A kultúrában megjelenő alakok nem okvetlenül azokat az értékeket fejezik ki, amelyek egy kultúrában megvannak, hanem azt is mutathatják, hogy mi hiányzik. Az antik görögökről pl. tudjuk, hogy a mértékletesség volt számukra az egyik fő erény, miközben a mértékletesség kicsit sem volt rájuk jellemző. Pont ezért beszéltek annyit a mértékletességről. A mesék visszatérő motívuma volt a jóságos király, mert központi probléma volt évszázadokkal ezelőtt, hogy a király jóságos vagy gonosz voltán sok minden múlik. De ez nem jelenti, hogy a királyok jóságosak voltak.

"nem azt mantrázták az embereknek, hogy éld ki magad, te vagy a világ közepe, csak magaddal törődj, legyél sikeres"

Ma ezt mantrázzák, ugyanakkor semmi bizonyíték nincs arra, hogy pl. az ösztönöket ma jobban ki lehet-e élni, vagy hogy az emberek önzőbbek és anyagiasabbak ma, mint abban a régi paraszti társadalomban, ahol az egész élet arról szólt, hogy az emberek a rangjukat méricskélték egymáshoz, irigykedtek egymásra, föld földdel házasodott (és nem ember emberrel) stb.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 15:06:54

hammer 2008.06.10. 15:02:19

"Nem lehetett volna a rádióban prostituáltakkal szórakoztató műsort vezettetni, a filmhíradóban tömegszexet magyarázni."

Helyette tömeggyilkos diktátorok szónokoltak a rádióban, a filmhíradóban pedig hadműveleteket mutattak be. Tudom, ez olcsó és kissé demagóg felvetés, de nagyon is része az összképnek, ha meg akarjuk ítélni, melyik kor mennyire erkölcsös...

hivatásos lúzer 2008.06.10. 15:07:04

"Annál ami most van még akkor is normálisabb és "morálisabb" volt." Talán. Ám lehet, hogy csak a felszínen. Nem tudom.
Mióta olvastam egy nyelvészeti tanulmányt arról, hogy a régi korok falusi embere milyen névvel illette az állatokkal való közösülést (pl. "megnyomorítja a tikot"), nem lepődöm meg semmin. Szokták emlegetni a viktoriánus kort is, melyben ugye harisnyát húztak a zongoralábra (nem tudom, ez igaz-e, de jelképnek mindenesetre jó), közben virágzott a prostitúció, különös tekintettel a pedofil műfajra. Szóval a látszat és a valóság között nagy különbség lehet.
Én semmiképp nem neveznék erkölcsösnek egy olyan kort, amely a mesterségesen kierőszakolt szüzesség markában tartja az ifjú nőket, közben pedig egész hálózatot szervez az így kielégítetlenül maradt férfinépnek, melynek tagjai közül sokan továbbviszik ezt a kettősséget a házasságukba is (nappal a takaros otthon a tiszta asszonnyal, éjszaka bordélyház).

hivatásos lúzer 2008.06.10. 15:10:05

Nagymamám szokott sóhajtozni, hogy haj, milyen szép világ volt az, amikor még szűzen mentek férjhez a lányok. Hát igen, csak a drága vőlegény közben kuplerájba járt, s igen gyakran még az esküvő után is ezt tette, lévén a friss asszonyka nem kifejezetten felszabadult. Erre nagymamám válasza: "dehát a férfiaknak biológiai szükségleteik vannak." No comment. Szóval nem, ebből nem kérek, kösz.

hivatásos lúzer 2008.06.10. 15:15:36

"Másrészt társadalmi szinten sem váltak elfogadottá és elfogadhatóvá a prostituáltak, a bűnözők, akkor sem ha elszaporodtak."
Ehhez - nem cáfolatként, de hozzátenném, hogy a prostituáltak illetve magának a jelenségnek a tudomásulvétele, ha úgy tetszik, elfogadása szerintem kívánatos. Sokkal inkább, mint az a szemforgató álerkölcs, amely a porba taszítja őket, mint valamiféle nem is emberi, alantas lényeket, de azért, ha kell, él a szolgálataikkal... (Nem tudom már, hol hallottam azt a történetet, amely ennek az álerkölcsnek az esszenciája; az éjszaka a kurvák cipőjéből pezsgőt ivó katonák, akik napközben a csizmájukat törlik beléjük.) Ennél ocsmányabb kétszínűséget elképzelni sem tudok.

Szalahaddin 2008.06.10. 15:15:39

fortisszimafingusz 2008.06.10. 15:10:05

Teljesen igazad van.
Végülis oda jutottunk hogy aki akar az úgyis erkölcsös lesz, aki meg nem akar, az úgy járt.
De persze az erkölcs sem ugyanaz mindenkinek és még csak nem is mindenkinek igénye az erkölcsösség...

hammer 2008.06.10. 15:16:01

Ja...
És én nem társadalomtörténeti tankönyvekből szereztem az információimat. Azokat is csak emberek írták, tehát manipulálhatóak és manipuláltak is.
Nekem a családtagjaim meséltek az életükről és az adott korszakról És ezekben a történetekben szó sincs kurvákról, meg bmw-kről meg popsztárocskákról, meg koktélért szopásról. Max "megesett" leányról.
És igenis. Szerintem a régebbi emberek "erkölcsösebbek" voltak. És nem érdekel, hogy mi volt az oka.

Jé...:-)

d0nv1ru5 · dlc.freeblog.hu 2008.06.10. 15:01:26

"Hol van az előírva, hogy csak és kizárólag az iskolában szerzett tudás az érték, a szexuális tudás pedig nem az?
Hol van az előírva, hogy csak és kizárólag a színi iskolákban oktatott színészet az érték, a szexuális aktus eljátszása pedig nem az?
Hol van az előírva, hogy csak és kizárólag mindenféle nemi jelleget nélkülöző testi munka az érték, különben nem az?"

Megjelent körünkben Molnár Anikó is? Itt egy szexipari droid? Mantrázod ezt az önigazoló kovidumát.
Ha szereted a kurvákat vagy magad is az vagy, a te dolgod. De ne magyarázkodjál itt ilyen sületlen dumával. Milyen színészet a b*szás? Dugni egy kutya is képes. Bármelyik állat, egy ázalék egy papucsállatka a tócsában. Mi abban a művészet meg a munka te szegény? Hogy fárasztó? A fekvőtámaszozás is az, mégsem művészet meg munka.
Az iskolában szerzett tudástól okosabb, műveltebb, képzettebb, több leszel. A dugás milyen pluszt ad neked a pénzen kívül.
Érdekes, az meg sem fordul a fejedben, hogy szellemi munkával is lehet pénzt keresni.
Egy takarítónő is több a szememben mint egy pornóqrva.
Gondolom teéged fizetnek azért, hogy ilyen marhaságokat írj.

Kerek Perec 2008.06.10. 15:18:30

"Mindig elgondolkozok, amikor látok tizen-huszon éves csajokat (kötelezően párban) cabrio-t vezetve hogy milyen jól szophatnak. És ez nem sztereotípia."

"Anyád.
Már bocs."

"Csak elmesélem, hogy egy hozzád hasonló"

Kedves Dr. Szöszi!

A nevedhez illő hozzászólást olvashattunk tőled. Én nem minősítettelek, te pedig nekem jössz...
Mi ez, ha nem sztereotípia. Kettőnk közül vajon ki az előítéletes?

Se nem cabrio-val voltál, se nem párban, se nem tizen-huszon évesen. Pedig ez volt a mondandóm lényege.! Te még is magadra vetted...

Vajon nem a stílusoddal akasztottad ki az illetőt?

hivatásos lúzer 2008.06.10. 15:18:35

hammer
Szerintem nem; nyakamat rá, hogy hatvanévesen te is a mai kort sírod majd vissza, és szidod az erkölcstelen fiatalokat, ahogy tették ezt a generációk sok-sok évezreden át :)
De ezen a továbbiakban úgyis csak összerúgnánk a port :)

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 15:23:42

fortisszimafingusz 2008.06.10. 15:18:35

Mivel felgyorsult korban élünk, már a mostani 30 évesek is mondogatják, hogy a mostani 16-18 évesek rémisztőek, teljesen mások, mint ők voltak, és nem lehet tudni, hova fejlődik így ez a világ...

hammer 2008.06.10. 15:25:49

fortisszimafingusz 2008.06.10. 15:15:36

Ezzel a "legyen hivatalos a prostitúció" elmélettel kérlek vigyázz. Te magad is azon az állásponton vagy, hogy a prostitúció amorális jelenség. Egy állam nem emelhet törvényi szintre amorális magatartás, mert azzal maga is amorálissá válik
És el sem tudod képzelni, hogy a prostitúció mögött mennyi erőszek, brutalitás, félelem és tragédia húzódik meg. Mennyi élősködő nyüzsög ott. És hidd el, a prostitúció hivatalossá tételével ezek egyátalán nem szünnének meg, legfeljebb más álarcot vennének fel. Amúgy már ma sem bűncselekmény, a Btk-ból törölték, csupán bizonyos területeken tilos űzni az "ipart" és a kapcsolódó magatartások, kerítés,embercsempészet stb. a büntetendők. Véleményem szerint maradjon csak lefojtva, nem kell nagyobb jelentőséget tulajdonítani neki mint amekkora, és próbáljuk meg leányainkat normálisan nevelni.

hivatásos lúzer 2008.06.10. 15:29:14

"Érdekes, az meg sem fordul a fejedben, hogy szellemi munkával is lehet pénzt keresni.
Egy takarítónő is több a szememben mint egy pornóqrva."
Elég baj, hogy ma egy pornószínész több megbecsültséget élvez, mint egy művész vagy egy jó tanár, de nem gondolnám, hogy a pornószínészettel bármi gond lenne. Vagy ha mégis, akkor illene megvizsgálni a _keresleti_ oldalt is. Mert az is álerkölcs csupán, ha valaki a vesz magának a merszet, hogy felsőbbrendű emberi lénynek tekintse magát a pornószínészekhez képest, közben pedig maga is haszonélvezője, "ügyfele" a pornóiparnak.
Kamerák előtt gyakni nyilván jóval kisebb érdem, mint elhivatott orvosként megmenteni egy életet vagy létrehozni egy csodálatos műalkotást, s tény, hogy ebből a szempontból nem kezeli a helyén a mai társadalom az értékeket.
No de szvsz azt is el kell fogadni, hogy vannak emberek, akik azért vannak a kínálati oldalon, mert nincs tehetségük máshoz. Magyarán, hiába kéred rajtuk számon a tudományos érdeklődést és a szellemi munkához szükséges képességeket; ők ilyen emberek, azzal érvényesülnek, amijük van.
(És ezzel nem azt akarom mondani, hogy helyes, ha össznépileg követendő példa válik belőlük. Sőt.)

hivatásos lúzer 2008.06.10. 15:33:18

hammer
Azt hiszem, félreértettelek az előbb. Nem a hivatalossá tételét szorgalmazom (önmagában ez nem jelentene megoldást az általad is említett problémákra - erőszak, kényszer, bűnözés stb.), hanem a prostitúcióhoz kapcsolótó álszentséget próbáltam pellengérre állítani, azt, hogy "lenézzük, de azért használjuk őket".

hammer 2008.06.10. 15:34:32

dzsucseharcos · songun.blog.hu 2008.06.10. 15:23:42

Ott a pont. Mintha totális, vad őrület lett volna úrrá a világon. És évről évre roszabb. Nem akarok ájtatoskodni, de gimis koromban (41 éves vagyok) nem nagyon jutott eszünkbe, hogy leszopassuk a wc-ben a kisebbeket, meg agyonverjük a haverunkat az erdőben. Regényeket írtunk, meg verseket, és rosszak voltunk mint az ördögök, kaptam egy sor igazgatóit meg rovót, de nem bántottam senkit, nem nyomorítottam, öltem, erőszakoltam meg egyetlen iskolás társamat sem. Csak azt ne mondjátok, hogy ez régen is így volt csak titkolták, mert nem. Nem igaz. Nem volt így. És ha elő is fordultak hasonló esetek, az sokkolta az egész országot, évekig téma volt, kriminológiai kiállítások témája, nem pedig futó hír a híradóban.

hammer 2008.06.10. 15:43:28

fortisszimafingusz 2008.06.10. 15:33:18

Semmi gond, majdnem mindenben egyetértünk, csak én egy kicsit szigorúbb vagyok, kevésbé megengedő állásponton.
Azzal egyetértek, hogy aki elitéli a prostitúciót, lehetőleg ne menjen kurvázni. Aki rendszeresen pornófilmet néz, az ne fröcsögjön a pornósokra. De... Pornó mindíg volt, prostitúció mindíg volt. Igény is volt rá mindíg. De attól még tudták hol a jelenség helye. Lent. A koszos dolgok között. Nem a rivaldafényben. Már ez is nagy különbség a mai helyzettel szemben.

A pornósokkal kapcsolatos álláspontoddal azért vitába szállnék. Olyan nincs, hogy valaki "nem tud mással érvényesülni". Hogy? Miért? Menjen el junior managernek a tacskóba, az is magasabb rendű tevékenység mint az análszex.
Korábban írtam, de most megsmétlem az alábbi formállogikai szillogizmust:
Aki pénzért dug az kurva.
A pornós pénzért dug.
Tehát: A pornós az kurva.

Azaz ma kurvákkal csacsognak a reggeli műsorokban.

hivatásos lúzer 2008.06.10. 15:46:32

hammer
Sok igazságod vagyon, de ez szvsz nem erkölcs, hanem nevelési módszerek kérdése. A mai társadalomra a tévesen értelmezett gyermekközpontúság a jellemző, nem kis mértékben köszönhetően bizonyos pszichológiai irányzatoknak és a szintén rosszul értelmezett liberalizmusnak.
Egyszerűen elfelejtették, hogy a gyerek akkor szocializálódik normális felnőtté, ha nem csupán az igényei vannak kielégítve, hanem bizonyos korlátokhoz is kell alkalmazkodnia.

hammer 2008.06.10. 15:53:47

fortisszimafingusz 2008.06.10. 15:46:32


Megint egyetértünk. A titok a nevelésben rejlik. Az "erkölcs", más szóhasználattal a morális értékek, a társadalmi szabályok tisztelete viszont a nevelésen keresztül jut el a gyerek agyába és épül be a gyerek viselkedésébe.
Tehát nevelni is csak úgy lehet, ha valami értékrend mentén magyarázzuk el neki a világ működését. Moralitás nélkül nincs nevelés.

És tulajdonképpen mi is az a nevelés. Ahogy a szülők otthon viselkednek. Minden gyerek a szülői mintából indul ki. Ha ragaszkodik a szüleihez, őket utánozza.
Ha rossz a kapcsolatuk, akkor más mintákat keres, de arról is a szülők tehetnek.

DrSzöszi 2008.06.10. 16:06:59

Kedves Kerek Perec!

Nos, nem igazán hiszem, hogy a stílusom tette volna, egyrészt mert más esetekben nem szokásom a forgalomban vitatkozni bárkivel, másrészt mert meg sem szólaltam, mielőtt vévighallgattam ezt a kis tirádát.

Tudod, elég nehéz az embernek nem magára vennie a hasonlókat, amikor úgy éli le az életét, hogy ezt hallgatja a férfiaktól...

Mármint azt, hogy ha - ezt nem az én dolgom megítélni, de állítólag- csinos nőként jól élsz, akkor nyilván kurva vagy.

Ez az autós eset csak az egyik legdurvább volt, és mivel autókkal példálództál, ez jutott eszembe.

De említhettem volna, mikor
- szórakozóhelyen leszólítanak, közlöm, hogy a férjemmel vagyok, ránéz a két hapsi a férjemre, visszafordul, mire "Hogy tudtál ehhez hozzámenni? Jaa, biztos kellett a pénz, már értem"... (jóval kevesebbet keresett, mint én)
- ingatlanközvetítő srác mutogatja a megvenni kívánt házat, nem vagyok oda érte, mire közli "hááát, ha a pasid rászán még egy pár misit, akkor tudok egy istenit"...
- táskámat nézi egy fószer, mondja, "jaa, ezt ismerem, drága táskák, biztos jól megy a fogvatartódnak"...

Na, ennyi tán elég lesz, van még jópár, de uncsi.

Az a lényeg, hogy ugyan igaz az, hogy "kurvásodnak" a nők - részben - viszont az egész rohadt társadalom úgy áll hozzá, hogy ha egy nőnek véletlenül van egy kis pénze, az tuti kurva.

És ez kezd egy ici-picit idegesítő lenni,
főleg, amikor azt is elmagyarázzák, hogy indezért kizárólag TE, mint nő vagy a felelős. Vagy ha nem is Te, akkor a sok büdös más kurva...

Szerintem meg baromi kétoldalú a dolog.

DrSzöszi 2008.06.10. 16:12:39

Egyébként pedig érdekes kérdés, hogy az én stílusommal van-e a baj, ha Te rögtön arra gondolsz jobbmód fiatal csajok láttán, hogy biztos jól szopnak, és ezt ki is fejted.

Rendben, hogy ha egy discoban látod, hogy konkrétan a BMW kulcsra pattan a nő, ezt szóvá teszed.

De könyi, egy autóban ülő lányról ezt honnan a francból tudod???

Ja, hogy ne jöjjön pl azzal a szöveggel, hogy a papája vette...

Miért is ne?

Komolyan, mennyivel kisebb az esély rá, hogy pénzes apja legyen, minthogy pénzes pasija?

Vagy az öreg fószereknek nem is lehet pénzük???

Mégújabb sztereotípia???

(Az egyetemen - sajna nem tegnap volt - az egyik legrusnyább, mellékesen szűz évfolyamtársnőmnek volt a legjobb kocsija. Na, ki vette neki vajon??? Háppersze, hogy apuci... El volt kényeztetve? El. Ezt szóvá lehet tenni? Igen. De jól szopott-e vajon? Hát, aztat nem tudhassuk...:)

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.06.10. 16:13:26

DrSzöszi 2008.06.10. 16:06:59

"az egész rohadt társadalom úgy áll hozzá, hogy ha egy nőnek véletlenül van egy kis pénze, az tuti kurva."

Gazdag férfiakról pedig azt szokták feltételezni, hogy adócsalók, maffiózók vagy politikusok. Azt sem alap nélkül. Ezek sztereotípiák. Sok baj van a sztereotípiákkal, mert igazságtalanok és pontatlanok, de nincs emberi gondolkodás szterotípiák nélkül - ez van.

DrSzöszi 2008.06.10. 16:16:13

Egyébként annyit még hozzátennék a fenti vitákhoz, hogy ha nem akarjátok, hogy minden nő kurva legyen, akkor abba lehetne hagyni annak bemagyarázását, hogy úgyis azok.

Tök jó pl ezt hallgatnia otthon az embernek a pasijától. Nyilván erősíti az elkötelezettséget a kapcsolat mellett.

(Tök jó, hogy mindig van néhány faszi, aki kihozza belőlem a feminista picsát, miközben alapvetően egyetértek a - normálisan előadott - erkölcsi felvetésekkel és ellenérzésekkel.)

DrSzöszi 2008.06.10. 16:27:53

"Gazdag férfiakról pedig azt szokták feltételezni, hogy adócsalók, maffiózók vagy politikusok. Azt sem alap nélkül."

Igaz.
És a sztereotípiákkal kapcsolatban is igazad van, én is írtam fent, hogy az általánosítás az emberi gondolkodás része, sőőt, bizonyos szempontból szükséges rész. (Szükséges, mert részben önvédelmi mechanizmus.)

A gond azonban azzal van, amikor az emberek a sztereotípiáiktól képtelenek eltekinteni, még akkor is, ha adott esetben láthatóan nem arról van szó. (pl a nő egyáltalán nincs kurvásan öltözve és nem viselkedik kihívóan, vagy épp két mondattal előtte derült ki, hogy tk agya van.)

Mert ilyenkor a sztereotípiában gondolkodó ember önvédelmi mechanizmusa "túlműködik".
(Ld ha szembenéznék azzal, hogy nem minden csinos nő kurva, akkor nem foghatnám a balszerencsémet arra, hogy nekem nem kell kurva.
Ha szembenéznék azzal, hogy nem minden gazdag pasi maffiózó, akkor szembe kéne néznem azzal, hogy vannak nálam tehetségesebbek... stb. )

És sajnos viszont ezt a "sztereotipizáltnak" nagyon nehéz elfogadnia, mert... Mert hátrányokkal jár és irritáló.

Olyankor meg kifakad.

(Bár mondjuk megtanulsz ezzel együtt élni, Kerek perec váleményétől eltérően én pl tudok, a f@szkiszopásos fószer üvöltözésére semmit nem feleltem, csak tök nyugisan kértem tőle egy betétlapot - eléggé ledöbbent amúgy.:) Mondjuk a "pénzért mentem férjhez" srácokat csúnyán leosztottam pl, de nem azért, mert anyira bántott, hogy lekurváztak, hanem azért, mert az bántott, hogy a férjemet cikizik.)

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.06.10. 17:44:18

És amúgyis mi ez az elcseszett fehéregyensúly ezen a képen? Elmászott az egész sárgásbiborba :D

nmi_nmi 2008.06.10. 18:19:26

DrSzöszi: "Tök jó, hogy mindig van néhány faszi, aki kihozza belőlem a feminista picsát..."

Csudás álmot bocsájtott rám az Úr...

Hoppá, máris elcsesztem, nekifutok megint.

Csudás álmot bocsájtott rám a Hölgyem/Uram. Balról felfújtszájúak támadtak rettentő csücsörítéssel, jobbról DrSzöszi suhogtatott egy 'Nem vagyok feminista' feliratú baseball-ütőt, előttem egy aranyláncos terepjárós pörgetett az egyik ujján slusszkulcsot, másikon sztereotípiát, mögöttem pedig a hegyek fölött lassan felkúszott az alkonyi égre Fekete Pákó.

Éreztem, hogy otthon vagyok. Ez az én hazám.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 00:56:00

DrSzöszi
Ha van pénzed, az a baj, ha nincs, az a baj. Ha otthonmaradsz a gyerekkel, az a baj, ha dolgozol, az a baj. Így megy ez :)

Meridon 2008.06.11. 12:55:13

Hmmm...

Az ilyen posztok kommentjeit végigolvasva rendre ugyanazok a dolgok jönnek fel:-)
Magyarázkodók és ítélkezők táborai.

Szóval a szocializálódás. Aha! Meg a kiélős korszak. Az is a szocializálódás jelentős része sokaknál, pláne amilyen fiatalon kezdik. Aztán nem is nagyon tudnak kilépni belőle és még a 30-as éveikben sem tudják még mi a titka 2 ember tartós párkapcsolatának.

Pénz? Megy a nagy duma mindig azon csajok részéről akik soha nem kellettek még senkinek csak ARRA, hogy a szingliség így, meg úgy ,meg a család előtt karrier, egzisztencia a cél. Aztán mikor már oda a fiatalság és a leszállóágba érnek a húspiacon se karrier, se egzisztencia, se egy lúzer aki elvenné őket:-) Legalábbis nagyrészt ez van.
Az pedig tényleg óriási számban meglévő jelenség, hogy a pénzes pasi a nyerő. Nincs ezzel semmi gond csak az, hogy pont azok űzik ezt az igen régi szokást akik a női egyenlősdiről papolnak:-))

Erkölcs? Mesterséges fogalom.
Aki szeretetre társra vágyik az úgy is keres a másik nem tagjai között akinek meg más kell, vagy gőze sincs, hogy mi kell az másképp. Utóbbiak profi szinten tudnak magyarázkodni, ezt tanulják meg mindössze. Előzőeknek ilyesmire nincs szüksége:-)))

Ja, és:
Általában nem azok a férfiak utasítják vissza a kiélt luvnyákat nősülés szintjén akik végigdugták a fél világot. Azok nem is nagyon akarnak nősülni:-)))

hivatásos lúzer 2008.06.11. 15:25:34

Meridon
Ebből vagy három vaskos általánosítást tudnék említeni.
(i) "Aztán nem is nagyon tudnak kilépni belőle és még a 30-as éveikben sem tudják még mi a titka 2 ember tartós párkapcsolatának."
(ii) "Megy a nagy duma mindig azon csajok részéről akik soha nem kellettek még senkinek csak ARRA, hogy a szingliség így, meg úgy"
(iii) "pont azok űzik ezt az igen régi szokást akik a női egyenlősdiről papolnak"

Nincs igazad. Érvem erre nincs, mert általánosítással logikai szempontból nem lehet mit kezdeni.

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.06.11. 15:29:31

Az ilyen és ehhez hasonló általánositásokat én sem egészen értem. Volt, hogy én is csak ARRA (deprűdek vagyunk) kellettem, sőt volt, hogy nekem is csak arra kellett valaki. Amig ez nyilt lapokkal megy, addig nincs vele semmi gond. Meg volt, hogy valakinek társnak kellettem és forditva. Szerintem elég ritka az az ember, aki csak ilyen vagy olyan funkciót tölt be, de a hozzászólásokból itélve csak ilyen vagy csak olyan emberek léteznek.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 16:26:08

Egyetértek. Érdekes ez a "csak ARRA kellek" meg az első találkozástól az első ágybabújásig eltelt idő közé vont párhuzam is. Nekem még a "villámszexből" is kapcsolat lett - igaz, elég rövid, mert akkoriban még nem igazán voltam kapható az utazgatásra (távkapcsolat). Amúgy is az isten mentsen meg az olyanoktól, akik azt gondolják, hogy a nő egy konzerv, melyet ha felbontanak, megromlik.

Meridon 2008.06.11. 16:28:49

Ismétlem önmagam:

"Aki szeretetre társra vágyik az úgy is keres a másik nem tagjai között akinek meg más kell, vagy gőze sincs, hogy mi kell az másképp. Utóbbiak profi szinten tudnak magyarázkodni, ezt tanulják meg mindössze. Előzőeknek ilyesmire nincs szüksége:-)))"

hivatásos lúzer 2008.06.11. 17:21:30

Aham, és szerinted az, hogy vitatkozunk róla, és leírjuk a véleményünket, magyarázkodás? Kicsit elhamarkodottan vonsz le következtetéseket arról, hogy mi rejtőzik a mondandónk mögött. Csak egy példa; abból, hogy nem látok semmi rosszat a kalandozásban, ha korrekt módon műveli az illető, még nem következik, hogy megszámlálhatatlan kaland van a hátam mögött, sem pedig az, hogy nincs tartós párkapcsolatom.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 17:22:59

Kicsit árnyald a Nagyigazság-szótáradat.

Meridon 2008.06.11. 17:34:24

fortisszimafingusz!

Én is csak leírtam a véleményem, erre belém lett kötve:-) Általánosítok? Írtam én, hogy MINDENKI, vagy bármi hasonló?
Azt hiszed az nem beszél magáért ha valaki egy szimpla vélemény láttán ennyire elkezd "öltözködni" miközben bizonygatja hogy nem is az ő inge?

Kérdeztem én a magánéleted részleteit? Mégis véded őket pedig nem vagyok rá kíváncsi:-)

Szóval ne hergeld magad olyasmin ami szerinted téged nem érint:-)

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.06.11. 17:39:46

Meridon hadd idézzelek:

rendre ugyanazok a dolgok
magyarázkodók és itélkezők tábora
Megy a nagy duma mindig... soha nem kellettek másra

és a legjobb

Aki szeretetre társra vágyik az úgy is keres a másik nem tagjai között akinek meg más kell, vagy gőze sincs, hogy mi kell az másképp. Utóbbiak profi szinten tudnak magyarázkodni, ezt tanulják meg mindössze. Előzőeknek ilyesmire nincs szüksége:-)))

szóval szerinted csak kétféle ember létezik, de nem általánositasz, á dehogy :) csak nagyon egyszerű világképed van.

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2008.06.11. 17:42:53

Egy számomra nagyon kedves lány a következőket írta egy e-mailjében, régebben:

"Olyan jó lenne, ha lenne egy ember melettem, aki mint az apám, megfogná a kezem és átsegítene nehezebb időszakokon. Jó lenne, ha őszintén érdekelnék azok, amiket gondolok az éppen akkor körülöttem előforduló dolgokról, s jó lenne, ha tudnék is vele éjszakában hajlóan beszélgetni. Éveken keresztül. Jó lenne a tudat, hogy 60 évesen is ott lesz mellettem, amikor már senki nem emlékszik rám. Hogy együtt neveljük fel a gyerekeket, kirepülnek, mi meg ismét felelősség nélkül nekirohanhatunk a világnak. Együtt. Sajnos, ezt már nekem senki nem hiszi el."

Ezt egy olyan nő írta, aki évekkel ezelőtt három órát beszélgetett velem egy fellépése után. Egy közeli országban profi énekesnő, milliomos a helyi fizetőeszközben és az elmúlt években saját bevallása szerint sorra dugatta magát koncertek után, a rajongókból kiválasztott hímekkel. Helyi álompassikal is kavart. "Tanácsait" kérik naaaagy nevű női magazinok, hogy mi az út a sikerhez, hogyan lehet valakiből címlapnő, mennyit kell edzeni, cornflakes-t zabálni, "bubimentes" ásványvizet inni, trendi ruhákba öltözködni, pasit fogni, stb. Csak épp nem boldog. De azért ő egy példakép. Ő a követendő példa, mert "mindene" meg van. Ha ezt az újságnak nyilatkozta volna, elveszett volna a nagy közös női illúzió, a sikerről, pár percig mindenképp.

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.06.11. 17:48:51

szerintem nincs abban kivetnivaló hogy az is szeret néha egy jót dugni, aki hosszú stabil kapcsolatot szeretne :)

Meridon 2008.06.11. 17:48:51

Rékuc!

Azt hiszem, hogy az én kis egyszerű világlátásommal is simán rátapintottam egy-két olyan dologra ami igencsak betalált. Bocs:-)
Tudod épp elég direkt módon megfogalmazott általánosítást látok sok helyen amiért mondjuk felkaphatnám a vizet. De én úgy vagyok vele, ha nem az én ingem nem veszem magamra:-)

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2008.06.11. 17:52:42

Rékuc!

Én ezt azért fordítottam ide le, mert metszetett képez azzal a nyugatias világnézettel, hogy a női egyenjogúság elveszi az "igazi szerepüket". Az nem járja, hogy annyira egyenjogú, annyira férfias (persze nem külsőre), annyira uniszex valami lett az ideális nő, hogy nem is él nőként teljes életet. Megakar felelni a társadalmi elvárásnak, a Szex és New Yorkos életérzésnek és mindent elkövet, hogy ennek a mű izének a részese legyen. Glamour, meg Cosmopolitan, meg tököm tudja. Betiltanám ezeket. Ez ugyanolyan néphülyítés, mint az FHM, meg a Playboy, vagy épp a Győzike, vagy a Mónika-show.

Meridon 2008.06.11. 17:52:48

Rihárd!

Igen, ezt már többször átéltem, olvastam végighallgattam sok-sok lány esetében akik nem merték a valós érzéseiket felvállalni mert ugye meg "kell" felelni a többség elvárásainak.

Szomorú ez:-(

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.06.11. 17:55:51

A magazinok által sugallt érzelmek nélküli bitchzilla ideált én is utálom, nagyon távol áll tőlem. Én amondó vagyok, hogy férfinak és nőnek egyaránt az a legjobb, ha megtalálják a számukra helyes egyensúlyt, amelyben őszintén jól érzik magukat a bőrükben és nem aszerint élnek, hogy mit diktál nekik a magazin vagy a plázabutik vagy a haveri kör.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 18:19:23

"Azt hiszed az nem beszél magáért ha valaki egy szimpla vélemény láttán ennyire elkezd "öltözködni" miközben bizonygatja hogy nem is az ő inge?"
Azt. Ugyanis én az általánosítás ellen tiltakoztam. Az "azok, akik..., azok..." megfogalmazás bizony általánosítás, ez a nyelvtani szerkezetből következik.
Ha nem szándékod általánosítani, fogalmazz úgy, hogy "azok közül, akik..., sokan..."

"érdeztem én a magánéleted részleteit? Mégis véded őket pedig nem vagyok rá kíváncsi:-)"
Én lettem volna az ellenpélda arra, hogy a következtetésed helytelen.
De pontosítok, hogy lásd, miben nem értek egyet.

"pont azok űzik ezt az igen régi szokást akik a női egyenlősdiről papolnak"
Ez gyakorlatilag egy következtetés. HA a női egyenlősdiről papolsz, AKKOR anyagias liba vagy.
Való igaz, nem a "ha...akkor" logikai szerkezetet használtad, de ha a nyelvtani érzékem nem csal, a "pont azok, akik" megfogalmazás éppen ugyanarra utal.
Én ezt a következtetést cáfolom, s erre jöttem volna ellenpéldaként én, mert saját magamról biztosan tudom, hogy az vagyok, másokról pedig csak bizonyos valószínűséggel jelenthetem ki.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 18:27:12

"Ha ezt az újságnak nyilatkozta volna, elveszett volna a nagy közös női illúzió, a sikerről, pár percig mindenképp."
A nők többsége számára - legalábbis az én ismeretségi körömben - a csillogás és a valódi boldogság között feszülő ellentét egészen egyértelmű. Talán azért, mert normális nők vesznek körül?
A nőkben - beléjüknevelten, de talán általános tulajdonságaikból következően is - van egy jó adag megfelelési kényszer. Bennem is. Csakhogy felismertük, hogy ha az elvárásokat követjük, nem lehetünk önmagunk. Ezen fejlődési folyamatnak az egyes nők különböző lépcsőfokain állnak, és van olyan is, aki megreked lent a haláláig. De általánosságban elmondható, hogy a testi-lelki érés során arra törekszünk gyakran sok harc - az önmagunkkal való harc és a külvilággal folytatott harc árán, mert a presszúra csőstül jön ám -, hogy haladjunk felfelé.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 18:30:08

"Az nem járja, hogy annyira egyenjogú, annyira férfias (persze nem külsőre), annyira uniszex valami lett az ideális nő, hogy nem is él nőként teljes életet."
Szakadjunk már le erről... Elsősorban emberek vagyunk, egyének, s csak másodsorban nők és fériak. Van olyan nő, aki attól érzi az életét teljesnek, hogy hetente mással kefél, és van olyan, aki attól, hogy egyetlen embernek tartogatja magát. Férfi is akad ilyen is, olyan is.
Szex és New York? Hol? Káeurópában? Ugyanmár.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 18:36:30

"Azt hiszem, hogy az én kis egyszerű világlátásommal is simán rátapintottam egy-két olyan dologra ami igencsak betalált."
Jah, hogyne, ha valaki nem ért egyet és vitatkozni kezd, az rögtön "találva és sértve" lett. Nem. Az általánosítással akkor is vitába szállok, ha egyáltalán nem érint. Most érintett annyiban, hogy én sokat "papolok" a női egyenlőségről, s te pedig az összes ilyen nőről állítottál valamit, tehát rólam is. De a _következtetésed_ (miszerint a női egyenjogúságról "papoló" valójában anyagias liba) nem állja meg a helyét, s ezért sérelmezem.
A másik két állítás, melyet kiemeltem, nem érint, de mint általánosítással, ezekkel is vitatkozom.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 18:58:32

Egy analógiát még hozok, így biztosan érthető, ha eddig nem is, aztán lelőhettek, ha még egyszer leírom...

"Azok, akik hosszúhajúak, büdösek." Esetleg "Pont azok a büdösek, akiknek hosszú a hajuk." (Egy képtelen állítás, de ez a magunk szempontjából lényegtelen, bármi más is lehetne.)
Ez a mondat a nyelvtani szerkezetéből adódóan azt jelenti, hogy minden hosszúhajú büdös.

Az a mondat, hogy "Azok közül, akik hosszúhajúak, sokan büdösek", nem állítja ezt.
Nem biztos, hogy igaz, de nem is általánosítás, ezért egy ilyen szerkezetű mondat ellen nem volna kifogásom.

Én, mint hosszúhajú, aki nem büdös, sérelmezem, ha valaki azt állítja, hogy minden hosszúhajú büdös.

Nna. :)
Szép estét mindenkinek.

Meridon 2008.06.11. 21:03:12

fortisszimafingusz!

Kettőnk közül te vagy aki vitázik, meg magyarázkodik. Én az egyenlőség és a szólásszabadság elvén véleményt nyilvánítottam. Nos valaki kettőnk közül ezt a fajta szabadságot nem tűri, támad:-)
Én meg nem védekezem, úgy érzem nincs miért.

És tudod a nyelvtani szerkezetes elemzésedről beugrik egy vicc:

A cigány egy zsákot cipelve a vállán ballag az utcán. Az ott posztoló rendőr ráköszön:
- Szevasz cigány!
Mire az összerezzen:
- Miiilyen libáááát?

Ennyit a mondatszerkezetekről.
Szóval azt kell látnom, hogy ha nem is használom az általad is említett "ha...akkor" és egyéb nyelvtani metódusokat te akkor is úgy érzed, hogy...

És ezen a ponton úgy érzem már, hogy vitának egszerűen nincs alapja közöttünk. Pláne, hogy nem is állt szándékomban senkivel vitázni.

Ennek az okát pedig neked kell tudnod:-)

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.06.11. 21:11:25

ff elviekben igazad van azzal amit magyarázol, csak figyelmen kivül hagyod a rosszindulatot és kötözködést, amely Meridon soraiban van, ergo magyarázhatsz orrvérzésig, neki úgysem lesz jó.

hivatásos lúzer 2008.06.11. 21:57:51

"Szóval azt kell látnom, hogy ha nem is használom az általad is említett "ha...akkor" és egyéb nyelvtani metódusokat te akkor is úgy érzed, hogy..."
Nem "érzem". Az "azok, akik hosszúhajúak, büdösek" azt jelenti, hogy a két csoportba ugyanazok az emberek tartoznak; aki hosszúhajú, az büdös is. Tehát előcitálhatnám a halmazelméletet is.
Te éppen így fogalmaztál. Kijelentetted, hogy épp az egyenjogúságot emlegető nők azok, akik a gazdag fószereket hajkurásszák. Már nem fogsz kikeveredni abból, hogy ez egy sommás általánosítás.

Rékuc
Lehet. Egyébként nem lennék meglepve, hogy ha nagyokat hallgatnék, Meridon abból is azt a következtetést vonná le, hogy igaza van a nőkkel kapcsolatban; "azért nem szól semmit, mert nem tud mit mondani, annyira találva érzi magát."
Nem vágom, hogy abból, hogy vitába szállok teszemazt a "minden nő kurva" kijelentéssel, miért következne az, hogy én is csak egy kurva vagyok, s miért nem az, hogy nem vagyok az, ezért az általánosítás sért; de úgy látszik, hülyén halok meg.

hivatásos lúzer 2008.06.12. 01:02:04

- Nem én vagyok a Messiás!
- Szerintem te vagy - mondta valaki. - Én tudom. Követtem már egy párat.
- ÉLJEN A MESSIÁS!!!
- Nem én vagyok a Messiás!!! Értsétek meg! Nem én vagyok a Messiás, fel
tudjátok fogni? TÉNYLEG NEM!!
- Csak az igazi Messiás tagadja istenségét.
- Mi? Miért? Milyen lehetõségem van még? Jó! Én vagyok a Messiás.
- Ő az! - kiáltották. - Ő a Messiás!
- MENJETEK A PICSÁBA!

DrSzöszi 2008.06.12. 12:18:02

- És mondd mester, HOGYAN MENJÜNK A PICSÁBA?

(Bocs, fortisszimafingusz, de ez így kerek!:)

nmi_nmi 2008.06.13. 09:45:29

Rékuc: "Gyömrő határában a négyes útról lekanyarodva szokott álldogálni néhány kurva. Egyikük olyan szép, hogy megáll az ész... Az ember azt gondolná, lehetne akár fotómodell is. De nem az."

És ha szociológus, aki a helyszínen tanulmányozza a prostituáltak életeét?!? He?

Azért, mert szép, mindjárt azt is gondolod, hogy kurva, ugye? Mert csak ezekben a kis előítéletekben érzed jól magad.

Kriptohímsoviniszta.

Mindfreak 2008.06.17. 09:28:53

Nagyon tetszik az írás. Teljesen egyetértek vele!

steady75 2008.07.17. 16:50:24

csak néhány gondolat a témához!
ÉN mindig jót mosolygok ha arra gondolok,hogy negyedannyí lővés pasi nincs ezen a földön, mint amenny pénzéhes rüfke vadászik rájuk))) a végén majd úgyis a csajoknak kell megbékélni a sorsukkal))))
ami pedig a szép magyar lányokat illeti, nagyon egyszerű a magyarázat! nincs mégegy ilyen ország ahol igy keveredtek volna a nációk! ahány hódító nemzet megfordult a mi kis országunkban a tatártól a ruszkikig, mind végigkefélte az asszonyainkat)))))

Dany007 2008.07.23. 08:44:44

Kemény téma... Nem olvastam el az előző 215 commentet... De sz.tem nem feltétlen a sexipar a bűnös.
Persze nem tudnám megfogalmazni, hogy pontosan mi is az.
Az tény, hogy az elmúlt 10 évben a külcsíny sokszorosa lett a belbecsnek.
Tényleg a legtöbb csaj cicababássan öltözködik / vagy lázadó punk :D vagy plázacica, sőt van aki erre büszke is!
Nemtom, talán a hirtelen bejött nyugati médiával nem tudnak mit kezdeni... Mindenhol azt látják, hogy a sikeres nők azok szépek gyönyörűek és a legújabb divat szerint öltözködnek csak azért mert az a divat! Nem azért mert szép, vagy mert jól áll...csak azért mert az a divat éppen.
Hugom ilyesmire nagyon jó példa :) szal van tapasztalatom.
A kurvás kérdésben sajnos az a helyzet, hogy nagyon sok magyar lányt kényszerítenek rá! Itthon is, de főként külföldön! Az átlag ember el se tudná képzelni milyen durva dolgok mennek, és hogy néhány krimi vagy akció film a témában pont a valóságot írja le.
Ezzel szemben viszont vannak az un. luxuskurvák. Akik többet keresnek havonta mint a politikusaink, és még meg is válogatják, hogy kikkel fekszenek le, természetesen kulturált és higénikus környezetben. Persze ez csak az elenyésző kisebbség.
Én is láttam már Pest fele az út mentén olyan kurvákat, hogy az foto-modellnek is elmenne... Ilyankor én is csak csóválom a fejem, hogy hova jutottak...
Persze itt is lehetséges, hogy a futtatója egy "normális" üzletember, és a csaj jobban megél mint egy sztárügyvéd...

szárnyas hópárduc 2008.09.17. 17:49:14

nmi_nmi 2008.06.13. 09:45:29

"Csudás álmot bocsájtott rám az Úr...

Hoppá, máris elcsesztem, nekifutok megint.

Csudás álmot bocsájtott rám a Hölgyem/Uram. Balról felfújtszájúak támadtak rettentő csücsörítéssel, jobbról DrSzöszi suhogtatott egy 'Nem vagyok feminista' feliratú baseball-ütőt, előttem egy aranyláncos terepjárós pörgetett az egyik ujján slusszkulcsot, másikon sztereotípiát, mögöttem pedig a hegyek fölött lassan felkúszott az alkonyi égre Fekete Pákó.

Éreztem, hogy otthon vagyok. Ez az én hazám."

riszpekt. elolvastam a kommenteket (tetszett a témafelvetés :)), és ez egy kiváló szintézisét adja az egésznek, amellett, hogy szinte költészet :D.

egyébként tényleg érdekes kérdés ez, de ne csak így közelítsük meg. tehát: adva van, hogy manapság mondjuk g. "szörny" mária meg Kovi minden pironkodás nélkül szerepelhetnek a kertévék szinte összes műsorában, ez tény. és ez nem is jó. de egyrészt egyetértek dzsucseharcossal abban, hogy a régebbi korok sem voltak erkölcsösebbek, pl. a nemesi vagy királyi udvartartásoknak is mindig is megvoltak a kedvenc "kéjhölgyei", akik csak ahhoz értettek, és akiknek a szolgáltatásait nagy becsben tartották, és akik a legelőkelőbb társaságban mutatkoztak, sőt sokszor az egész ország ismerte a nevüket.
a különbség az, hogy mondjuk XIV. Lajosnak nem volt rtl klubja, nekünk meg van. (de jó is az.) szóval a média lett elérhető tömegek számára, és így van közeg ami közvetítse ezeket. és amennyire én látom (ez persze elég borús kép), a médiát nagyjából és egészében két dologra lehet használni: 1) propagandát közvetíteni; 2) eladni mindent, ami eladható. és a kéjhölgyekről (oly szép szó ez :D) szóló hírek maximálisan eladhatók.

amúgy szerencsére kishazánk sehol sincs pl. szexturizmusban a Távol-Kelethez képest. de a "Nyugaton" dolgozó lányok többsége is inkább román, török, orosz, mittudomén, azért persze akadnak magyarok is, de hogy mi ebben vezetnénk, az erős túlzásnak tűnik. viszont pornóban tényleg jók vagyunk, de pl. ide nagyon közel a cseheknél még komolyabb iparággá fejlődött a felnőtt filmezés. most akkor a cseh lányok is kurvák? kérdem én, mert ennyire azért nem kéne leegyszerűsíteni. na, mindegy, amúgy tetszik a blog, csupa olyan dologról írtok, ami engem is érdekel, kár, hogy csak most fedeztem fel :). remélem még reagál valaki arra, amit írtam...

Rékuc · http://rekafoto.com 2008.09.17. 21:28:21

szakállas kutya :D
jó amit irsz (és örülök, hogy idetaláltál!), és sajnos igaz. De azt gondolom, hogy amiért a cseheknél nagyobb a pornóipar és Thaiföldön nagyobb a szexturizmus, nem ahhoz a szinthez kellene konvergálni, szóval az még nem ürügy arra, hogy mi ne emelkedjünk fel egy kicsit.
És persze az irás sarkitva van, nem lehet egy postban összefoglalni ezt az összetett problémát, a lényeg talán abban van, amit te is leirtál az elején, hogy nálunk a pornósok a mainstream médiasztárok. Minden valóságshowban kiderül legalább egyik résztvevőről, hogy pornózott, tiszta véletlenül előkerülnek pornós és kurvás múltbéli képek, most pl a Bárban is... kicsit unalmas és nagyon átlátszó. Nehogy bebeszéljék nekünk, hogy nem szándékosan alkalmaznak lotyókat ezekre a műsorokra.

zsame · http://mertmegerdemled.blog.hu/ 2008.10.10. 21:04:05

Igaz, én is úgy tudom Budapest az egyik pornófőváros. Olcsó a helyszín, olcsó a munkaerő. A pornófilmek forgatása remek mellékes sminkesnek, operatőrnek, fodrásznak, szinkronszínésznek, rendezőnek, vágó stúdióknak, s még sorolhatnám. Igaz az is, hogy sok lány kényszerűségből választja az utcát. De azért nem mindegyik. Az azóta már sorozatszínésszé lett Vad Kati például bevallottan szerette a pornót csinálni. S nem ő az egyetlen. Volt alkalmam pornófilm forgatásán járni. Egyáltalán nem szenvednek a szereplők. Sőt olykor még élvezik is. S bár Földi Ági szerint a lányok már tízezerért elmennek, azért lássuk be ez netto jövedelem. S bár a kurva társadalmi presztizse alacsony, munkája sem mindig kellemes, azért jobban keres vele, mintha a nyolc általánosával segédmunkásnak menne minimálbérért. Tehát csak azt szeretném mondani, hogy a kislány nem azért lesz kurva, mert a mamája nem pofozta föl, amikor kurvás rucikat vett föl, s még csak azért sem, mert Kovit látja a tévében, ez a dolog ennél bonyolultabb.

aday 2008.10.28. 19:07:54

Ma nem azert fiuk, de ha emlekezetem nem csal, tobbsegetek maga is bevallja hogy megis csak a kurvas sexi csajokat preferalja, na mar most igen egyszeru a keplet, ha uramisten egy ferjnek valot akarunk maguknak, valahogy nem jon ossze hogy az intellektuelunkkel fogjuk meg oket eloszor.Valljatok csak be szepen hogy nem azt gondoljatok a csajokrol, hogy hu de jol fejti a keresztrejtvenyt, biztos jo feleseg lenne, hanem bizony hu de jo a segge az elso gondolat, ahhoz meg kurva jo segg kell ugy latszik hogy eljussunk odaig, hogy villogtassuk az agyi kepessegeinket, vagy haziasszonyi tudasunkat.EZ VAN:D
Tehat, az utem terv a kovetkezo....
-Hm jo a segge
-Kave?
-Hm tud gondolkodni (es a segge is jo),
-Hm..Tud fozni (es emelett tud gondolkozni es a segge is jo....)
-Hm...jo az agyban (emelett okos, tud fozni, na es a segge...)

baluban 2008.10.28. 22:50:16

Hol van az az eklub?

XTRAILG 2008.10.31. 04:30:11

-Hm jo a segge
-Kave?
-Hm tud gondolkodni (es a segge is jo),
-Hm..Tud fozni (es emelett tud gondolkozni es a segge is jo....)
-Hm...jo az agyban (emelett okos, tud fozni, na es a segge...)


na igen....
senki sem úgy keres párt hogy : nnna ez ronda is és hülye ... ez köll!!

sircan 2009.01.23. 11:48:37

Látom fortisszimafingusz és Dr szöszi nagyon védi a női mundér becsületét.
Szerintük,azért lesznek európa és a világ egyik legnagyobb ringyói magyar nőkből,mert prosztók a magyar férfiak.
Akkor megkérdezném tőlük,hogy volt-e tapasztalatuk délszláv-albán palival?Mert ha a férfiak miatt kurvák a magyar nők,akkor a szerb csajok és az albán csajok miért nem azok(mielőtt jönne a hülye duma,hogy vannak szerb és albán prostituáltak is, igen vannak csak nagyságrendekkel kevesebben és akkor ne említsük a többi balkáni nációt)
Másik a amit ujlipót felvetett,hogy a gazdasági helyzet miatt van itt ennyi ribanc.Akkor a kérdés továbbra is áll,hogy a szarabb gaudasági helyzetből jövő szerbalbánromán csajok között,miért nincs ennyi riherongy?

Válasz az,hogy a magyar nőkbben annyi tartás sincs mint a friss takonyban.Eladják magukat szarért-hugyért.
Az meg a dolog csimborasszója,hogy szülni sem akarnak.
Mert akkor nem magyarország lett volna az első ország a világon,ahol fogyóba fordult a népesség(haha valamiben legalább elsők lehetünk)

sircan 2009.01.23. 11:55:49

A dologra visszatérve.Nézzetek föl az "eurobabeindexre".Ez a euróapai pornós csajok almanachja.
Na ott a rinygók 30%-magyar-30% cseh-szlovák(nah ők is megérnek egy misét,illetve ismét a cáfolat,hogy kurválkodás gazdasági kérdés,ugyanis közép-európa legerősebb gyzadaságairól van szó még is több a kurva mint a mély-szegény balkán országokban)30% oroszukrán(őket nem kell szidni mert ószláv-mongol hagyományok miatt sok esetben az apjuk adja el a lányokat kurvának mit a cigányoknál)és 10% az összes többi.

NRG44 · http://althir.org 2009.07.12. 23:28:24

Tudósaink kiterjedt mintaelemzés hosszas elemzése után után arra a kővetkeztetésre jutottak, hogy ha nincs pénz, nincs pina. XD